Постинг
18.02.2007 15:14 -
Почина моя съученичка.
Автор: filip
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7605 Коментари: 31 Гласове:
Последна промяна: 18.02.2007 15:20
Прочетен: 7605 Коментари: 31 Гласове:
0
Последна промяна: 18.02.2007 15:20
Преди време написах едно разказче.
То беше малко и не претендираше за някаква тежест и качество. Дори не претендираше, че трябва да го четат.
"Тя пропада" се казваше въпросния текст, който беше тъй критикуван, заради художествените ми отклонения, въпросите дали обичам или не, дали съм в мрак или тъмнина.
Та абстрактно мислещите дами решиха, че съм корав човек, който говори неистини за живота.
Да, в някои неща съм много твърд, но в други прав, не само за себе си.
Героинята на "Тя пропада" беше истинско момиче, което се превърна в приказка. За друго по-нататък не знам какво ще стане.
Но в тази приказка влезе още едно девойче. Без аз да искам и да съм си помислял, че може да влезе някога в подобен разказ.
И разказът не отиде на първа страница, той беше просто очерк като в личен дневник. И почти никой не го прочете. Така си мислих поне аз :)
А днес мога да кажа, че всеки ден, всяка седмица в новините Ви четат редовно такива приказки.
И още една скоро ще трябва да напишат по вестниците.
Една моя съученичка се самоуби. Да, тя е по-голяма от мен с цели две години, но бяхме познати. И винаги си казвахме "Здравей, как си?"
Не е трябвало да вярвам на отговора добре, защото все си мислех по зачервения нос, зениците и отнесения поглед е можело да взима и някакви наркотици. Не знам! Това да го реши следствието.
Защото Тя се самоуби. Поредната жертва на удоволствията за младите. Или може би за "трудностите", които изпитват за да са "напълно" независими...
Много въпроси.
Исках само да кажа, че историята от "Тя пропада" е съвсем валидна. И истинска, и редовно някой на моя възраст ще се вписва в нея, и по страниците на вестниците. Това ще е така, докато вместо да имаме часове по превенция на рисково поведение, водени от психолог, от МОН и РИО дигат рамене и казват няма пари.
То беше малко и не претендираше за някаква тежест и качество. Дори не претендираше, че трябва да го четат.
"Тя пропада" се казваше въпросния текст, който беше тъй критикуван, заради художествените ми отклонения, въпросите дали обичам или не, дали съм в мрак или тъмнина.
Та абстрактно мислещите дами решиха, че съм корав човек, който говори неистини за живота.
Да, в някои неща съм много твърд, но в други прав, не само за себе си.
Героинята на "Тя пропада" беше истинско момиче, което се превърна в приказка. За друго по-нататък не знам какво ще стане.
Но в тази приказка влезе още едно девойче. Без аз да искам и да съм си помислял, че може да влезе някога в подобен разказ.
И разказът не отиде на първа страница, той беше просто очерк като в личен дневник. И почти никой не го прочете. Така си мислих поне аз :)
А днес мога да кажа, че всеки ден, всяка седмица в новините Ви четат редовно такива приказки.
И още една скоро ще трябва да напишат по вестниците.
Една моя съученичка се самоуби. Да, тя е по-голяма от мен с цели две години, но бяхме познати. И винаги си казвахме "Здравей, как си?"
Не е трябвало да вярвам на отговора добре, защото все си мислех по зачервения нос, зениците и отнесения поглед е можело да взима и някакви наркотици. Не знам! Това да го реши следствието.
Защото Тя се самоуби. Поредната жертва на удоволствията за младите. Или може би за "трудностите", които изпитват за да са "напълно" независими...
Много въпроси.
Исках само да кажа, че историята от "Тя пропада" е съвсем валидна. И истинска, и редовно някой на моя възраст ще се вписва в нея, и по страниците на вестниците. Това ще е така, докато вместо да имаме часове по превенция на рисково поведение, водени от психолог, от МОН и РИО дигат рамене и казват няма пари.
Благодаря ти!
цитирайтрагедия е когато младите момичета и момчета посягат на живота си.
Ако можеха просто да разберат колко са ценни ....
цитирайАко можеха просто да разберат колко са ценни ....
Борба си е живота. И място за по-слаби характери явно няма :( Така казват :(
цитирайе тази твоя съученичка
цитирайДа, познаваме се. От една гимназия сме.
цитирай:((((
цитирайи както казва една древна мъдрост :" в тази война , няма уволнение".
Но за разлика от животните не би трябвало да отцеляват само силните. Просто на по-слабите трябва да се помага докато станат силни.
Защото никой не се е родил и не е определен за поражение...
цитирайНо за разлика от животните не би трябвало да отцеляват само силните. Просто на по-слабите трябва да се помага докато станат силни.
Защото никой не се е родил и не е определен за поражение...
Съжалявам за това момиче, но наистина трябва да се помогне на такива деца да се справят с порастването, и то не само в семейството, да намерят верния път за себе си, без да го бъркат с бягството от реалността...
цитирайБлагодаря Ви на всички за подкрепата!
Дано наистина българското семейство и децата да намерим по-приемливи начини, за да избягаме от проблемите. Защото е лошо, когато бъдещето на една държава се самозаличава.,,
цитирайДано наистина българското семейство и децата да намерим по-приемливи начини, за да избягаме от проблемите. Защото е лошо, когато бъдещето на една държава се самозаличава.,,
и си спомних как през-купонно висях от тераси на иван богоров - на 2 мин. от юри венелин.но ако е било самоубийство е друго.там вече е важна причината.
цитирайСтрува ми се, че е много "нетипичен" инцидент. :) Но под въздействието на разни неща като нищо можело е да си мисли, че влиза в стая... И такива случаи съм чувал, те обаче са се разминали с потрошени ребра.
цитирайКаквото и да кажа ще е излишно...
Съжалявам! :(((
цитирайСъжалявам! :(((
споням си обаче, аз когато бях на 15, едно момиче, и едно момче се бяха самоубили. Нямаха нищо общо. Просто го казвам, защото преди 10 години също се случваха такива неща. Винаги са се случвали и винаги ще се случват. Наркотиците са кофти.
цитирайСлучвали са се, и някак си по-малко гласност е имало. А сега убий някой и ставаш национална медийна звезда. :)
А днес нашето училище имаше патронен празник :)
цитирайА днес нашето училище имаше патронен празник :)
15.
анонимен -
Знаеш ли Фил, отдавна съм разбрала, ...
21.02.2007 16:05
21.02.2007 16:05
Знаеш ли Фил, отдавна съм разбрала, че когато човек реши да спре, тоест да спре да живее, никой не може да го спре, затова мога само да замълча пред това, което се е случило, но е трудно да се мълчи пред поведението на хората то РИО и МОН, както правилно отбелязваш ти, още повече защото там проблема не е за ради пари, а заради чиновническа малодушие и това е по страшно. Незнам дали психолозите могат да предотвратят актове на самоубийство сред младежите, но все си мисля, че могат много да повлияят на факторите, които водят до там. Повече от всичко съм убедена, че в училище трябва да има хора, които да говорят с вас затова какво ви се случав и какво има в света около вас/нас. Защото верятно е важно да знаеш да боравиш с тангенс и котангенс, но още по-вероятно е да знаеш що е то канабис и какво може да ти довлече или що е то СПИН, насилие и т.н.
цитирайРИО и МОН са ненадминати! Съгласен съм изцяло с теб: мързела е типична черта на тези радетели на светлина в просвещението. А колкото до парите - ако се намерят, то винаги има кой да ги прибере преди да стигнат до нас :)
А в нашия случай към това прибавяме и родителска безотговорност - и резултата е достатъчно красноречив. Но, да бъдем силни!
цитирайА в нашия случай към това прибавяме и родителска безотговорност - и резултата е достатъчно красноречив. Но, да бъдем силни!
17.
анонимен -
За часовете по здравно образование ...
22.02.2007 15:23
22.02.2007 15:23
За часовете по здравно образование си има оправдание като за всички други, които не изучават телата от планетата и величините от математиката, за тях просто няма място в програмата. Има си биология бе хора...какъв ви е проблема. Нали в 10-ти клас ще научите устройството на мъжкото и женското тяло, обяснено с леко червене от учителска страна и кикот от ваша щото вие вече доста добре го познавате - и вашето, и това на отсрещния пол. Поискате си обаче една справедлива демонстрация на поставяне на презерватив, ама от страна на учителката и се позабавлявайте наволя, може и да я попитате колко вида презервативи има и какво знае тя за ролята на лубрикантите. Весело изкарване със стожерите на проснетата и всичко мило, всичко родно...да го налюбите едно хубаво.
цитирай
18.
анонимен -
I az sym za zdravno obrazovanie! ...
22.02.2007 18:23
22.02.2007 18:23
I az sym za zdravno obrazovanie! ne6to mnou po-smisleno
цитирайЛюбим го още от сега, спокойно!
цитирай
20.
анонимен -
Няма по-добро лечение на психич...
27.02.2007 00:20
27.02.2007 00:20
Няма по-добро лечение на психическите разстройства и упадъка на духа от военното обучение. Не казвам, че здравната превенция е излишна (в нацистка Германия всеки германец е имал здравно досие и личен лекар- Gesundheitfuhrer, т.е. водач на здравето, здравеопазването е било напълно безплатно и стриктно контролирано от държавата). Но военното обучение представлява онзи жизнен фактор, която изпълва индивидите със здраве и сила чрез радост- "Kraft durch Freude", като успешно внедрява усет за единство на нацията и гордост от личния принос. Какво по-добро лечение за една заболяла душа от чуството, че си полезен на своята народностна общност- Volksgemeinschaft?
цитирайТвоето досие Велика Германия го е забутала май много надълбоко. Моите уважения към идеите ти :) Електрошок тук няма ли да приложим, както в този постинг: http://meimei.blog.bg/viewpost.php?id=47143
? :)
или не е нужно, защото майка Германия се грижи за всички мило и нежно :)
А майка България няма пари за свестни психолози и мотивирани педагози :)
цитирай? :)
или не е нужно, защото майка Германия се грижи за всички мило и нежно :)
А майка България няма пари за свестни психолози и мотивирани педагози :)
22.
анонимен -
хахахахахах
27.02.2007 00:33
27.02.2007 00:33
Оригинално! Само че спираш точно там, откъдето обикновено се тръгва. Задай си въпроса- а защо в България не съществува никаква мотивация.
цитирайЗащото няма досие!!! :) :)
А за военното обучение са нужни пари - достатъчно сме се научили да се бием и мушкаме с ножове, нека го превърнат в нещо по смислено. Виж за курсове към БЧК съм съгласен
цитирайА за военното обучение са нужни пари - достатъчно сме се научили да се бием и мушкаме с ножове, нека го превърнат в нещо по смислено. Виж за курсове към БЧК съм съгласен
24.
анонимен -
мотивация и досие?
27.02.2007 00:49
27.02.2007 00:49
Ти нещо си се чалнал, извинявай че ти го казвам в прав текст.
За парите- айде стига с тези телешки оправдания. Достатъчно е да ви намерят добър военен инструктор, и на първо време да ви научи на юмручен бой и елементарни познания по бойни изкуства. Не би било никак малко и само това- да се приучите да понасяте болка и да причинявате болка. Като начало би било много добре, не мислиш ли? Че иначе отвсякъде ще се разпаднете.
цитирайЗа парите- айде стига с тези телешки оправдания. Достатъчно е да ви намерят добър военен инструктор, и на първо време да ви научи на юмручен бой и елементарни познания по бойни изкуства. Не би било никак малко и само това- да се приучите да понасяте болка и да причинявате болка. Като начало би било много добре, не мислиш ли? Че иначе отвсякъде ще се разпаднете.
Най-вече за причиняването на болка! Мисля го! С чалнатия си мозък! :) Я кажи по националистически как ще го оправиш този чалнат мозък? :)
цитирай
26.
анонимен -
За здравните досиета в Третия Райх
27.02.2007 00:54
27.02.2007 00:54
С риск да изпадна в положението на човек, който говори сам на себе си ще те светна, че въпросните здравни досиета са всъщност здравни картони, описващи всички заболявания- лични и наследствени, на индивида, с цел тъкмо превенция и евентуално лечение на бъдещи заболявания. Мога да ти изпратя линк с тези здравни картони, ако проявиш интерес. Иначе грижите за физическото и психическо здраве на нацията са били приоритет в нацистка Германия, и изобщо не намирам шегите ти за уместни в това отношение.
цитирайНали знаеш кой говори сам на себе си? ;) Само да не започнеш да си отговаряш сам :-)
И сега като ми дообясни - наистина възжелах да живея в Нацистка Германия! :)
цитирайИ сега като ми дообясни - наистина възжелах да живея в Нацистка Германия! :)
28.
анонимен -
Willkommen denn!
27.02.2007 01:00
27.02.2007 01:00
Ми добре дошъл тогава, но като гледам че си доста мургав, почват да ме връхлитат едни такива мрачни предчувствия за бъдещето ти, не ми се мисли...
цитирайМного мургав. Даже повече от мургав. И съм с евреите! :)
Хайде, ако имаш още нещо да споделиш за нацистка Германия и възпитаването на подрастващата младеж да ми го напишеш на лични :) темата на този постинг е малко по-различна от ГДР! :) Благодаря! :)
цитирайХайде, ако имаш още нещо да споделиш за нацистка Германия и възпитаването на подрастващата младеж да ми го напишеш на лични :) темата на този постинг е малко по-различна от ГДР! :) Благодаря! :)
за родителите на момичето и всички, които са я обичали.
Поклон.
цитирайПоклон.
Понякога когато не мога да предприема нищо кокретно в дадена ситуация за да я променя приемам нещата малко по - философски. Естествено жалко , е че животът свършва по този начин, още повече на тази възраст. Но нека да излезем от личността, да излезем от индивудалното мислене, да излезем от нашите си очи. Представете си, че сте в космоса и гледате как животните самонарекли се "хора" унищожават всичко в буквалния смисъл на думата.След насне остава нищо.В същото време населението на земята се множи в геометрична прогресия. И тъй, като всеки казва, че животът е едно колело което се върти, в същия този смисъл ще ви кайа каква е моята теория. Понеже животните "хора" явно не са чак толкова умни и напреднали в еволюцията, Гея (майката природа) си върши работата ( за разлика от нашите политици, ама това е съвсем друга тема :PP ). Всички аномалии които се появяват в последно време като глобалното затопляне, природните стихии, наводнения, болести по хората, разстройство в мозъците отново на хората, хомосезуализъм и куп други неща за коит не ми идва наум в момента. Простата истина е, че природата се самоконтролира. И в това няма нищо учудващо. Всичко което става си е съвсем в реда на нещата, резултат от "висшето животно - човека". Още нещо, когато гледаме научно популярни филми за животни ние гледаме как те се изяждат едни други и ако човека не им се намесваше те си държат баланса в природата макар ,че не са "свръх умни като човека" И докато гледаме как едно животно изяжда друго си мислим на момента, че е гадно, но в следващия момент си казваме, "какво пък все пак са ЖИВОТНИ". И три минути след финалните надписи сме забарвили за съжалението което до преди малко сме испитали към животното което си е изгубило живота, танали
този живот итива за подържането на друг живот. На някои може да им звучи твърде гадно и бездушно , но такава си е чистата реалност.
"Нищо на този свят не е случайно"- така разсъждавам АЗ и съм готов да си защитавам тезата ако някои не е съгласен и има желание да поспорим, ще ми е приятно :))
А на тези които все още не са си изгубили живота им предлагам да го живеят както им е наи- добре и приятно защото не се знае кога вашият живот ще премине на друго място.
Последни думи , че ма заболяха прастите да пиша :)) "Filip - Харесва ми начинът ти на мислене, успех и "Опичйте си акъла, Вие сте професионалисти и трябва да се държите като такива" :)))
цитирайтози живот итива за подържането на друг живот. На някои може да им звучи твърде гадно и бездушно , но такава си е чистата реалност.
"Нищо на този свят не е случайно"- така разсъждавам АЗ и съм готов да си защитавам тезата ако някои не е съгласен и има желание да поспорим, ще ми е приятно :))
А на тези които все още не са си изгубили живота им предлагам да го живеят както им е наи- добре и приятно защото не се знае кога вашият живот ще премине на друго място.
Последни думи , че ма заболяха прастите да пиша :)) "Filip - Харесва ми начинът ти на мислене, успех и "Опичйте си акъла, Вие сте професионалисти и трябва да се държите като такива" :)))
Търсене