Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2007 15:54 - Глухарчето
Автор: filip Категория: Изкуство   
Прочетен: 10731 Коментари: 9 Гласове:
0



Първата книга...

Много хора използват blog.bg за реклама на стихове, разкази… и нищо лошо: хубавите неща трябва да се видят и прочетат от когото трябва. Е, днес аз няма да покажа мое творчество и от това може да спечели само културната цивилизация (а аз не искам да я обезлича). Затова пък ме радват хората, които пишат. :) Да, днес в България е трудно да си творец и ценител на изкуството, но има и смелчаци, които не се плашат така лесно. Предизвикателство е да издадеш книга без никаква реклама и голям екип – но се радвам, че познавам човек, който с помощта на приятели, подкрепата на близки успя да реализира една малка своя мечта – да издаде малка книжка, събрала най-добрите и произведения. 

И не четях любовна лирика – не я понасях някак си, но сега ме запали. Реших да се вгледам по-навътре в този тип стихове, да вида красотата.  Като че ли започнах, виждам я.  :)

           Едно от малкото красиви неща, които човек може да види днес. Но стига съм казвал колко съм неграмотен – това го знаете добре. Исках просто да кажа: Благодаря ти и честито, Радост! Продължавай да развиваш онова, което в теб гори – изкуството! :) Творчески сили и амбиция! :)

 image
А сега за книгата:

Обобщавам я като  нежност. Затова и името не е случайно – „Глухарчето”, символика с ранимата женска душа.

Не ме бива много в тези неща, най-добре сами да я прегледате. А тя се чете лесно, защото е написана с любов. Тази вечер заспах с нея.  :)

Емоционална и открита, същевременно напълно непозната. Така откривам авторката в стихосбирката. Надали от първия път ще осъзная замисъла, разбирам само, че човекът, на който са посветени стихотворенията би трябвало да бъде щастлив. Най-щастлив. Защото не са случайни изповедите като „Позволих ти да си ми слънце”, „Шепа сълзи” и „Знам, че чакаш съня си… и мен”. Дано и Той се преоткрие в тях след време.  За да не е главния герой в „Крием се зад това приятелство”, дори и да казват „…Не ги обричайте на любов, щом звездите нашепват: „Раздяла!”

Не всеки ден е Великден, но се надявам, че книга следваща ще има! За да е живо и творчеството… та нали младите го бяха загърбили?  :)




Гласувай:
0



1. анонимен - za gluhar4eto
08.04.2007 16:06
neveroqtni stihove pojelavam na Radost da e vse taka talantliva i da radva horata s neinite stihove i 4akam s netarpenie sledva6tata i kniga.Uspeh-ZORI
цитирай
2. filip - :))
08.04.2007 16:14
И аз я чакам! :) Стига да има сили и нерви, но ще намери! ;) Няма отказване :-)
цитирай
3. minako - ^_^
08.04.2007 21:04
Мога само да я похваля... Знам от доста време, че се готви тази книга, но сега се изненадах... Радост е много силна и смела жена... Нямам търпение да намеря книгата и да я прочета...:))) До колкото знам и ти си помагал... :P За което браво! Ако изобщо едно "браво" е от значение за теб...
Поздрави:)))
цитирай
4. radost4e - :)
08.04.2007 22:53
Благодаря за виртуалното представяне! Радвам се, че съм повлияла на Филип и съм го привлякла към поезията. Благодаря и за това, че се прояви като художник на корицата.
Мацко, твоя екземпляр е във художника :Pppp
Обичам ви!
цитирай
5. sashetu - :)
08.04.2007 23:13
Честито на Радост! Когато разбрах от нея, че предстои да издаде книжка бях невероятно щастлива!
Много се радвам! :))
Успехи ти желая миличка!
Благодаря и на теб, Филип!
цитирай
6. filip - :))
09.04.2007 00:26
Радвам се на милите Ви думи! :) Една корица, голяма работа съм свършил :) Най-малко аз заслужавам "благодаря" по този проект, който Радост реализира и направи от идеята нещо красиво :)
Да, наистина "Глухарчето" ми повлия да се обърна към лириката с малко по-сериозен нюанс :)
Екземпляра за Ивон е при мен :) Ще си го получи съвсем скоро - най-вероятно вторник :)
цитирай
7. candysays - Чак сега прочитам този пост...
23.07.2007 23:31
но -браво и честито и от мен!
Честито Радост! :)
Много хубаво изглежда корицата- изчистено и стилно.
Вероятно отговаря на стиховете, щом е одобрена от авторката ;)

Аз също се готвя да издавам моя книга (също първа) и и от собствен опит зная че не е леко начинание...
Но който има силно желание и не спира да мечтае, вярвам- успява!
Така че- не бива да спираме да се борим за мечтите си!

Поздрави :)
цитирай
8. skyy - всички я очакваме
31.10.2007 20:52
само адмирации за смелостта. От скоро се познаваме с Радост но някои от стихотворенията и наистина ме оставят без дъх. Продължавай в същия дух миличка :)
цитирай
9. radost4e - :)
31.10.2007 21:24
Благодаря на всички за подкрепата. Скоро ще ви поканя официално на представянето, датата е 14 ноември :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: filip
Категория: Хоби
Прочетен: 487037
Постинги: 58
Коментари: 842
Гласове: 2697
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031