Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2008 14:37 - Първомартенски дървета
Автор: filip Категория: Хоби   
Прочетен: 7507 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03.2008 14:40


Хубав ден можеше да бъде днес, ако не беше БДЖ, ако Интернет доставчикът ми не оплиташе като мартеница кабелите си и ако бях се наспал.

Но стига! Напук на БДЖ, на фона на всичко, което пак ни сполетя покрай светъл празник, отново е време да се поздравим. Дали ни е до празник и радост под иначе веселото слънце и усмихнато време е отделен въпрос. На мен лично не много, ама не мога да си представя, че навън пролетта ме прегръща, а аз си седя у нас и чета умопомрачителни първомартенски постинги.


Знам, че моите словосплетни не са толкова ценни, колкото преждеспоменатото нещо, но все пак ще ви разкажа за няколко пролетни инициативи. До колкото си спомням, май са и новаторски.

И естествено щом става дума за пролет – то тя идва от децата. Две от дърветата до Общината в центъра на Бургас станаха мартеници. Деца ги бяха украсили вместо Баба Марта в бяло и червено. Преждата, предполагам е от бабите им, но идеята е съвсем тяхна.
image
Едното дърво е по-украсено, за другото явно не е стигнало от огромната мартеница, но това няма значение. Дръчетата не са избрани случайно – едно на ръка, че от тук минават много хора и снимат с любопитни погледни, но и на това място е Часовникът, символ на Бургас.
image


imageВече истински баби, само че никоя из между които не се казваше Марта или поне Мара, украсиха пак дръвчета. Този път в кв. „Сарафово”. Цялата централна улица на квартала до летището беше окичена с мартеници. За да направят пролетните символи, бабите използваха скътани за черни дни общо 100 кълбета бяла и червена прежда – всичко тежи 5 килограма, а според привържениците на точността – нишките можеха да обиколят улица от няколко километра.

Бабите казаха, че слагат мартениците високо, за да ги виждат всички коли, които минават по пътя, но аз не им вярвам – искат да не им ги късат такива като мен. Тийнейджъри де.


И като за финал, честита Баба Марта!

Хубаво настроение, само слънчеви дни и пожелание за стойностна муза с по-малко умопомрачителни постинги!




Гласувай:
1



1. анонимен - uuuuuuuuu
19.04.2008 01:00
prozira pesimizym...6to li taka use6tam?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: filip
Категория: Хоби
Прочетен: 488652
Постинги: 58
Коментари: 842
Гласове: 2697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930