Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2007 16:52 - Място: Бургаска поща. Цена: 5 лева и малко отгоре
Автор: filip Категория: Хоби   
Прочетен: 6189 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 06.04.2007 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не е мит това за петте лева нон-стоп прИмоция! И децата го правят редовно.

Отдавна не бях писал. Нямах някак си мотивация. Е, случва се да си в пролетна умора… и незаинтересованост. А какво ме мотивира да седна и да драсна няколко реда ли? :)

 Една случка. Нещо съвсем нормално, което по принцип не би трябвало да е обичайно. Но е. И се случва редовно.

Стана и при мен ;)

 

    Има едно място в Бургас, където се събират роми. В центъра на града, под носа на Общината, зад старата поща. Не, не ме ограбиха в европейския град.
    До ромите стигнахме: а те са моя възраст. Деца. Рано пораснали, защото социалната политика на Масларова ги принуждава. И пари трябва да се вадят за храна.

image
Редовен контингент.
Не обичат да се показват; правят го само за да огледат за потенциални клиенти


И чакам си аз до въпросната сграда, а до мен се приближава дрипаво девойче, колкото мен май беше, с мазна усмивка и хитър поглед. Секс иска. „За 5 лева и нещо отгоре” чудеса щяла да ми направи докато съм чакал, само да се оттеглим в затънтената улица (тогава дано само с 5 лева да се размина). Едва ли не време губя! :) Стана ми смешно разбира се :) Как ли не ме убеждаваше… личи си, опитно е. За пореден път беше отритната :)

И братчето й в „бизнеса”. После ми стана грозно, мъчно. Иначе рекламата си тече: с 10% увеличила пенсиите, прибрала сираците в Бургас с полиция покровителката на социалното министерство… а ей ти ги прибрани, по улицата на обед се предлагат за жълти стотинки. Не е превземка, а поредната грозна гледка.

    Ясен ми е факта, че в морски град, особено през сезона не може с лека ръка да се реши проблема, но господа от местния парламент, не се фукайте по страниците на регионалната поръчкова преса, че много сте направили и всички спят по домовете, а не на улицата, с който им падне.

    Трагична гледка сме явно, защото никой не прави нищо по въпроса. Но защо ли? След като заплатата си тече, плащаме си данъците, намира се кой да прибере парите. А децата, и без това отхвърлени от съдбата… безхаберието ги кара да стават малки проститутки. Защото хората, от които зависи стоят в светлите офиси пред модерните компютри. 

А утре до бургаската поща за 5 лева и малко отгоре мургавите граждани на ЕС ще предлагат удоволствия за пълнолетни… и не съвсем. :)




Тагове:   малко,   място,   цена,   отгоре,


Гласувай:
0



1. sis - не съм сигурна,
06.04.2007 18:32
че дори и да реши Общината да направи нещо, може нещо да се промени. Не са отритнати от съдбата, пратени са от майка си и баща си. Жестоко е от моя страна, ама цигъните са като животните малко...
:(
цитирай
2. filip - :))
06.04.2007 18:39
Не е жестоко, а е точно. Помощи, интеграция и не знам какво за да ги праУим еУропейзи... в тази държава - циганин да си! :) Ако си българска проститутка - и с полицаи проблеми, и със закон те плашат. Циганин ли си - в центъра зад Общината стой - няя братче :)
цитирай
3. katt - бяха ми разказали
06.04.2007 18:55
че до старата поща, по-точно в градинката малко по-встрани от нея, се предлагат подобни услуги, но да си призная - не вярвах. много е тъжно наистина :( и жалко... то пък тия циганчета нито в дом да ги настаниш, нито нищо... те бягат. пък и бързо се множат... незнам. може би някой ден ще им остане малко свободно време на тези, на които това им е част от работата, да се заемат и с въпроса "цигани и бездомни", но като гледам една ли ще е скоро...
цитирай
4. nakom - голяма работа
06.04.2007 19:49
навсякъде сякаш го няма.и масларова да е крива - сякаш преди нея ги нямаше тия мангалчета.
цитирай
5. filip - :))
06.04.2007 22:40
@ katt
Едва ли, толкова удобно са си наместили дебелите дупета в меките столове :)
Но и аз се надявам :-)

@ nakom
Прав си, не е голяма работата, но не е и съвсем малка :) Как да си свирка човек? :)
цитирай
6. krasi7 - Има ги....
07.04.2007 13:08
...........навсякъде. Дори и в най-богатите страни.Дори и там където социалната политика на правителствата е много силна. Просто според мен товае начин на живот.
Весели празници!
цитирай
7. filip - :))
07.04.2007 14:09
По принцип и аз не отричам проституцията като начин на прехрана, но нашите се излагат :) 5 лева? Стабилен начин на живот.. но какво ли да иска де :)
Грозно е :) В Бургас - под Общината. Във Варна около Катедралата :) Да беше само там де. Прав си :) Вече е нормално... весели празници! :)
цитирай
8. plamitooo - леле,Фил,дай 5 ;)
07.04.2007 22:42
Както и да го погледнем в днешно време все пак е по-нормално да се предложи такава оферта на момче,ама на момиче??Бяхме с една приятелка на спирката и се доближава някакво момиче и аз дори помислих че за пари ще да е.Е то си беше за пари де ;) . "кака айде там да ходиме да видиш к'во мога".Мене откровено това си ме ужаси!!!Да,бях чувала,ама да ми се случи?Незнам дали може нещо да се предприеме-циганите май вече няма с какво да ги сплашим.А е каквото и да говорим предлагането го има,защото го има и търсенето.
цитирай
9. filip - :))
07.04.2007 22:49
Не давам 5, ни най-малко на тях :) Случая и с теб е достатъчно красноречив :) А търсенето го има, нека, човешко е. Кофти ми е, че е на такова ниско ниво. Скъпото си е хем с качество, хем с гаранция :) А тези покрай спирката на дали знаят що е презерватив и откъде се купува :) Защото нямат с какво да го купят. И кръга се завърта отново :) :)
цитирай
10. plamitooo - хмм...
08.04.2007 00:13
А е много ми е интересно на кое викаш скъпо с качество и гаранция?На тез платените "мадам" ли?
А пък за презервативите - на тях пари за глупости не им се дават , то каквото е можело да хванат - вече са го хванали...
цитирай
11. filip - :))
08.04.2007 12:52
Да, на тези платените, които изглеждат като свалени от корица на списание :) А не като нашия случай - торбата с венерически болести :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: filip
Категория: Хоби
Прочетен: 488990
Постинги: 58
Коментари: 842
Гласове: 2697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930